Leveransinformation

Hur lång tid tar det innan ni skickar min beställning?

Vi skickar våra leveranser två gånger i veckan så allt mellan 0-6 dagar innan din beställning skickas är att räkna med.

Eftersom vi är en liten organisation kan tiden till leverans överstiga 7 dagar om vi har ont om personal. I så fall kommer vi att kontakta dig med en uppskattning för att försäkra dig om att allt fortfarande är i sin ordning.

Hur spårar jag min beställning?

Du kommer att få ett spårningsnummer via e-post och/eller sms, beroende på kontaktinformationen du fyllde i i din beställning, när vi registrerat ditt paket hos vår logistikpartner.

Jag har fått ett meddelande om att mitt paket inte kunde levereras?

Ditt paket skickas till din brevlåda. Meddelandet innebär att ditt paketet inte har fått plats i din brevlåda. Det innebär att brevbäraren kommer att lämna paketet till närmsta ombud istället. Invänta information om var du kan hämta ut det.

Min poster har blivit skadad i frakten

Ta bild på lådan, som din poster levererades i, och eventuell yttre skada. Om möjligt få med fraktetiketten synlig i bild. Bifoga även bild på själva postern och skadan som uppstått på denna. Kontakta oss snarast med dessa bilder på customerservice@werkbyus.com och uppge ditt order-id så hjälper vi dig så snabbt som möjligt.

Retur

Vill du göra en retur kontakta oss på customerservice@werkbyus.com och uppge ditt order-id. Frakten för en retur ligger normalt på 79 kr. Återbetalning av produkternas värde, exklusive fraktkostnader, sker normalt 2-3 bankdagar efter det att vi har mottagit försändelsen.

Paket som inte hämtas ut från ombud

Vi förbehåller oss rätten att ta ut en avgift om 300 kr för paket som inte hämtas ut inom utsatt tid. Detta för att täcka administrativa kostnader.